|
||
Роль брендинга на промышленном рынке;Исследование;Рекомендации по результатам исследования; |
1. Anderson J. C. and Narus J. C. (1999). Business Market Management: Understanding, Creating and Delivering Value, Prentice-Hall.
2. Карташев И. IT-Research: российский компьютерный рынок во втором квартале // http://phenix-help.ru.
3. Минет С. Промышленный маркетинг. — М.: Вильямс, 2003.
4. Colvin G. Value driven:Seller beware! Fortune, 2000, May 1, 74.
5. Kothandaraman P. and Wilson D. (2001). The Future of Competition, Industrial Marketing Management, Vol. 30(4), рр. 379–389.
6. Hunter L., Kasouf Ch., Seluch K. and Curry K. (2004). A Classification of business-to-business decisions. Industrial Marketing Management, Vol. 33, рр. 145–154.
7. Laurent G. and Kapferer J-N. (1985). Consumer involvement, Journal of Advertising, Vol. 25(6), рр. 47–57.
8. Kapferer J-N. (1995). Strategic brand management: new approaches to creating and evaluating brand equity. Kogan Page, London.
9. Shipley D and Howard P. (1993). Brand-naming industrial products. International Marketing Management, Vol. 22(1), pp. 59–66.
10. Mudambi S. M, Doyle P. and Wong V. (1997). An exploration of branding in industrial markets. International Marketing Management, Vol. 26, pp. 433–446.
11. Витковская С. Новый рекорд рынка ПК // Ведомости, 19 февраля 2004.