Конкуренция за рыночную долю в процессе масштабирования бизнеса инновационного стартапа на рынках с различной динамикой и конфигурацией
Маркетинг и маркетинговые исследования2024, №1
Specifics of the Implementation of LMS Systems in Learning Process at Universities
book-chapter | 2024
DOI: 10.1007/978-3-031-65662-0_1
|
источник
Differences in the Formation of the Brand of Engineering and Humanities Universities
book-chapter | 2024
DOI: 10.1007/978-3-031-67372-6_46
|
источник
Student study group break-even value and adjustment of the educational program portfolio
Vestnik Universiteta
journal-article | 2023
DOI: 10.26425/1816-4277-2023-5-141-150
|
источник
Marketing approach to scaling the business of an innovative startup
Vestnik Universiteta
journal-article | 2023
DOI: 10.26425/1816-4277-2023-9-38-47
|
источник
Formation of new in-demand digital marketing competencies to strengthen human resource capacity and accelerate the diversification of defence industry complex
E-Management
journal-article | 2022
DOI: 10.26425/2658-3445-2021-4-4-66-76
|
источник