Азоев Геннадий Лазаревич

д. э. н. профессор

Директор Института маркетинга ГУУ, заведующий кафедрой маркетинга ГУУ.

г. Москва

Specifics of the Implementation of LMS Systems in Learning Process at Universities

book-chapter | 2024
DOI: 10.1007/978-3-031-65662-0_1 | источник

Differences in the Formation of the Brand of Engineering and Humanities Universities

book-chapter | 2024
DOI: 10.1007/978-3-031-67372-6_46 | источник

Student study group break-even value and adjustment of the educational program portfolio
Vestnik Universiteta
journal-article | 2023
DOI: 10.26425/1816-4277-2023-5-141-150 | источник

Marketing approach to scaling the business of an innovative startup
Vestnik Universiteta
journal-article | 2023
DOI: 10.26425/1816-4277-2023-9-38-47 | источник

Formation of new in-demand digital marketing competencies to strengthen human resource capacity and accelerate the diversification of defence industry complex
E-Management
journal-article | 2022
DOI: 10.26425/2658-3445-2021-4-4-66-76 | источник

Близкие авторы
Генеральный директор
эксперт
Начальник управления маркетинга Средневолжской дирекции
доцент
Заместитель генерального директора
заведующая кафедрой
доцент кафедры маркетинга