|
||
Подарки;Прибыль от промоакции;Уровень отклика;Степень конверсии;Выручка от директ-мейла;Прибыль от директ-мейла;Валовая прибыль от директ-мейла;Чистая прибыль от директ-мейла;Рентабельность директ-мейла (ROI); |
1. American Marketing Association. —Подробнее .
2. Davis J. (2005). Magic Numbers for Consumer Marketing. Singapore: John Wiley & Sons (Asia) Pte Ltd.
3. Doyle C. (2004). Collins Internet-Linked Dictionary of Marketing. Harper Collins Publishers, p. 104.
4. Education and Software for Relationship Database Marketing. — Подробнее .
5. Egelhoff T. Direct Mail: Why It Works and How to Use It. —Подробнее .
6. Grandle H., Inman J.J. and Raghubir P. (2004). «The Three Faces of Consumer Promotions». California Management Review, Vol. 46, №4, Summer.
7. Imber J. and Toffler B. (2000). Dictionary of Marketing Terms. Barron’s Educational Series, Inc., p. 433.
8. Kotler P. , Siew M.L., Swee H.A. and Tan C.T. (2003). Marketing Management: A Strategic Perspective. Prentice Hall Pearson Education Asia Pte Ltd., p. 654.
9. MarketingProfs — Marketing Resources for Marketing Professionals. — Подробнее .
10. Response Rate Report by the U.S. Direct Marketing Association (2004).