|
||
Введение;Особенности маркетинга в вузе. Образовательные продукты как объекты продвижения;Развитие подходов к брендингу в вузе. Продвижение бренда в рамках сетевого взаимодействия;Построение модели восприятия бренда на примере МГСУ;Реализация принципов построения маркетинговых коммуникаций вуза в рамках сетевого взаимодействия; |
1. Федеральная служба государственной статистики РФ. — Подробнее .
2. Hemsley-Brown J., Oplatka I. (2006). «Universities in a competitive global marketplace: a systematic review of the literature on higher education marketing». Public Sect Manage, Vol. 19(4), рр. 316-338.
3. Binsardi A., Ekwulugo F. (2003). international marketing of British education: research on the students' perception and the UK market penetrations Mark Intell Plann, Vol. 21, рр. 318-327.
4. Wasmer D.J., Williams J.R., Stevenson J. (1997). «A reconceptualization of the marketing mix: using the 4 C's to improve marketing planning in higher educations Journal of Marketing for Higher Education, Vol. 8(2), рр. 29-35.
5. Balmer J.M.T. (1998). «Corporate identity and the advent of corporate marketings Journal of Marketing Management, Vol. 17(17), рр. 20-33.
6. Fredericks V.J., Parmley K. (2000). «Comparing administrative satisfaction in public and private universities». Research in Higher Education, Vol. 41(1), рр. 95-116.
7. Schackner B. (2004). «Point Park University in Pittsburg launches «branding» campaigns Pittsburg Post-Gazette, September 16.
8. Hemsley-Brown J., Goonawardana S. (2007). «Brand harmonization in the international higher education markets Journal of Marketing for Higher Education, Vol. 18, Iss. 1, рр. 50-78.
9. Castells M. (2000). «Materials for an exploratory theory of network societys British Journal of Sociology, Vol. 51, pр. 5-24.
10. James H.McA., Koenig HJ. (2001). «University experiences, the student-college relationship, and alumni supports Journal of Marketing for Higher Education, Vol. 10(3), рр. 21-43.
11. Спирина Н.А. Формирование бренда высшего учебного заведения (на примере Уральской академии государственной службы) с учетом теории «4D брендинг»: практический аспект // Научный вестник Уральской академии государственной службы. — 2008. — №4(5).