|
||
Формирование списка характеристик;Выбор атрибутов;Определение диапазона значений атрибутов;Определение количества уровней;Определение значений уровней;Выбор функции предпочтения;Определение количества профилей;Формирование профилей;Выбор метода измерений;Проведение полевых работ;Анализ данных;Определение доли рынка;Опыт практического применения; |
1. CVA: Technical Paper, version 2.0. — Sawtooth Software.
2. Curry J. Conjoint analysis: after the basics // Marketing research: a magazine of management and applications.
3. Fitzgerald A. Does your pricing study make this common mistake // Quirk's Marketing Research Review. — April, 1995.
4. Green P., Rao V. Conjoint Measurement for Quantifying Judgmental Data // Journal of Marketing Research. — №8, 1971.
5. Gustafsson A., Herrmann A., Huber F. Conjoint measurement: methods and applications. — Berlin: Springer, 2000.
6. Hair J., Anderson R., Tatham R., Black W. Multivariate data analysis. — New Jersey: Prentice-Hall, 1998.
7. Kuhfeld W., Tobias R., Garratt M. Efficient Experimental Design with Marketing Research Applications // Journal of Marketing Research. — №31, 1994.
8. Levy M., Webster J., Kerin R. Formulating Push Marketing Strategies: a Method and Application // Journal of Marketing. — №47, 1983.
9. Luce R., Tukey J. Simultaneous Conjoint Measurement — A New Type of Fundamental Measurement // Journal of Mathematical Psychology. — №1, 1964.
10. McCullough D. The Number of Levels Effect: A Proposed Solution // Sawtooth Software Conference Proceedings. — 1999.
11. Orme B. Sample Size Issues for Conjoint Analysis Studies // Sawtooth Software Conference Proceedings. — 1998.
12. Wittink D., Cattin P. Commercial Use of Conjoint Analysis: An Update // Journal of Marketing. — №53, 1991.