|
||
Классификация клиентов;Стандарты обслуживания;Удовлетворение клиентов или обманутыеожидания?;Персонал предприятия;Ключевые показатели эффективности;Сбалансированная система показателей;Внедрение; |
1. Друкер П. Практика менеджмента. — М.: Вильямс, 2002.
2. Каплан Р., Нортон Д. Сбалансированная система показателей. — М.: Олимп-Бизнес, 2003.
3. Каплан Р., Нортон Д. Организация, ориентированная на стратегию. — М.: Олимп-Бизнес, 2004.
4. Мейер М. В. Оценка эффективности бизнеса. — М.: Вершина, 2004.
5. Нили Э., Адамс К., Кеннерли М. Призма эффективности. — Днепропетровск: Баланс-клуб, 2003.
6. AusIndustry. Key Performance Indicators manual: a practical guide for the best practice development? Implementation and use of KPIs. // Подробнее
7. Knowledge@Wharton. Why some companies succeed at CRM (and many fail). // Подробнее
8. Clark M., Smith B. Building the foundations for effective CRM. // Подробнее
9. AMR Research. Investment priorities for CRM in 2004. // Подробнее
10. IBM Global Services. Satisfied customers save you money: can you keep them coming back? // Подробнее
11. Peppers&Rogers Group. What role does analytics play in your customer strategy? // Подробнее
12. Freeland J. Customer relationship management: is it worth it? // Подробнее
13. Crafton T. Do you really know your customers? Strategic Finance, October 2002.
14. Freeman, Haasz, Lizzola, Siersen. Managing your cost-to-serve. Supply chain forum. // Подробнее
15. SAS. Business performance intelligence: a new dimension in corporate profitability and accountability. // Подробнее
16. Ventana Research. Customer profitability revisited. // Подробнее
17. Prahalad, Krishnan, Mithas. Customer relationships: how profitable are your customers? // Подробнее
18. Peppers&Rogers Group. Manage change to build customer value. // Подробнее
19. Accenture. Taking advantage of innovations in customer relationship management to achieve high performance. // Подробнее
20. CRMetrix. Entrenching strategic CRM measurement in organizational culture. // Подробнее
21. Robert S. Kaplan, David P. Norton. Keeping your balance with customers. // Подробнее