|
||
Концепция маркетинга услуг;Концепция аудита маркетинга услуг;Модификация ИПМУ-подхода к аудиту маркетингауслуг;Практический пример проведения ревизии маркетинга услуг; |
1. Berry L. L. (1980) Services Marketing is Different // Business. — 30 (3). — P. 24–29.
2. Berry L. L. and Parasuraman P. (1991) // Marketing Services. — N.Y: The Free Press.
3. Котлер Ф. Маркетинг менеджмент. — СПб.: Питер, 1998.
4. Bateson J. & Hoffman K. (1999). Managing Services Marketing. — NY: The Dryden Press.
5. Gronroos C. Internal Marketing-Theory and Practice // T. M. Bloch (Ed) Services Marketing in Changed Environment. American Marketing Association, Chicago, 1985. — P. 41–47.
6. Zeithaml V., Parasuraman А. & Berry L. (1990). Delivering Service Quality. — NY: Free Press.
7. Котлер Ф., Грегор У. и Роджерс У. Навстречу эре маркетингового аудита // Энис Б., Кокс К. и Мок-ва М. Классика маркетинга. — СПб.: Питер, 2001. — С. 728-46; См. также Котлер Ф. Основы маркетинга. — М: Прогресс, 1991. — С. 608.
8. Berry L. L., Connant J. & Parasuraman A. (1991). A framework for conducting a services marketing audit // Journal of the Academy of Marketing Science. — 19(3). — P. 255–268.
9. Myers J. H. and Alpert M. I. Determining attributes: Meaning and measurement // Journal of Marketing. — 1968 — 35 (5). — P.13–20.
10. Herzberg F., Mausner B. and Snyderman B. The Motivation to Work. . — N.Y: John Wiley, 1959.
11. Parasuraman А., Zeithaml V. & Berry L. SERVQUAL: a multiple-item scale for measuring consumer perceptions of service quality // Journal of Retailing. — 1988 — Vol. 64 (Spring). — P. 12–40.
12. Crompton J. & Mackay K. Users' perception of the relative importance of service quality dimensions in selected public recreation programs // Leisure Sciences. — 1989 — Vol. 11. — P. 367–75.
13. Martilla J. A. and James J. C. Importance-performance analysis // Journal of Marketing. — 1977 — 41 (1). — P. 77–79.