|
||
Сегодняшний мир;Связи управления взаимоотношениями спотребителями/опыт работы с потребителями;Управление знаниями и интеллектуальными активами;Технологии;Управление взаимоотношениями с потребителями/опыт работы с потребителями;Управление знаниями/интеллектуальными активами; |
Подробнее . UOVPTM is the core subject of the book by Knox and Maklan (1998) «Competing on Value», Financial Times, Pitman Publishing, ISBN 0-273-63105-5. Registration management – The Future Echo Research Ltd, Friary House, Station Road, Godalming,Подробнее , Surrey GU7 1EX. Massachusetts Inst. Of Technology (1999) Brand Management Prognostications, Sloan management Review, Volume 40, Number 2, Winter. Financial Times (2000) Online Spending will Triple in Three years, 17th January, p. 11. Kearney A. T. (1998). The Role of Brands in the Digital Economy, marketing and Communications Chicago, Tel: 1-312-6480111. (1998) Lucent Elucidates Customer Needs, Customer Value Inc., 217 Lewis Wharf, Boston, MA 02110, USA (1-617-2278191). Kearney A. T. (1999). Creating a High Impact Digital Customer Experience, Chicago Ill, Tel: 1-312-6480111,Подробнее . Brand Building and Communication, Benchmarking study, Ron Webb, Sr. Consultant, APQC,Подробнее .