|
||
4 |
Рис. 1. Интерфейс SocPower | |
5 |
Рис. 2. Точные настройки программы SocPower, используемые для взаимодействия с аудиторией | |
6 |
Рис. 3. Динамика показателей вовлеченности аудитории | |
7 |
Рис. 4. Пример лидогенерационного поста — входа в воронку продаж | |
8 |
Источники |
1. 5 Characteristics of Success for Sales Development Representatives. — Подробнее .
2. F echter J. LinkedIn Influencer. — Подробнее .
3. How Successful Sales Teams Are Using Content Curation. — Подробнее .
4. Hughes T., Reynolds M. (2016). Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers. London: Kogan Page.
5. New IDC Study Reveals That the Most Senior and Influential b-2-b Buyers Use Online Social Networks in Their Purchase Process. — Подробнее .
6. Shanks J. (2016). Social Selling Mastery. Hoboken: Wiley.