Исследование влияния гендерной принадлежности бренда на его ценность
Маркетинг и маркетинговые исследования2023, №2
Геймификация как инструмент маркетинговых исследований: Lego Serious play
Маркетинг и маркетинговые исследования2021, №1
Методологические проблемы применения индекса NPS при оценке взаимоотношений с клиентами
Маркетинг и маркетинговые исследования2017, №3
Брендинг в digital-среде
Бренд-менеджмент2014, №4
Методика определения потребительской ценности товаров промышленного назначения
Бренд-менеджмент2014, №3
Брендинговое агентство в восприятии клиента
Бренд-менеджмент2013, №5
Актуальные направления работы креативных агентств: HR-брендинг
Управление человеческим потенциалом2013, №3
Исследование целевой аудитории интернет-портала по поиску деловых контактов
Маркетинг и маркетинговые исследования2012, №5
Project activities in technical institutes as a mean of preparing students for life and professional self-determination
Advances in Intelligent Systems and Computing
book | 2020
DOI: 10.1007/978-3-030-40274-7_77
|
источник
Use of elements of native advertising in order to improve the effectiveness of media campaigns
Proceedings of the 32nd International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2018 - Vision 2020: Sustainable Economic Development and Application of Innovation Management from Regional expansion to Global Growth
conference-paper | 2018
источник
Evaluation of the effectiveness of marketing communications in Russian business using the example of St. petersburg enterprises
Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2017 - Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth
conference-paper | 2017
источник
Methodological problems of NPS index application for measuring customer relationship in B2B
Proceedings of the 30th International Business Information Management Association Conference, IBIMA 2017 - Vision 2020: Sustainable Economic development, Innovation Management, and Global Growth
conference-paper | 2017
источник