|
||
Сенсорный брендинг: мифы и реальность;Работа с восприятием;Зарождающийся рынок;Тактильный брендинг - перспективный путь дифференциации;
|
1. Arshamian A., Willander J., Larsson M. (2011). «Olfactory awareness is positively associated to odour memory». Journal of Cognitive Psychology, Vol. 23(2), pp. 220–226.
2. Celier P. (2004). Le Marketing Sensoriel. — Подробнее .
3. Lindstrom M. (2005). Brand Sense: Sensory Secrets Behind the Stuff We Buy. Free Press, New York.
4. Lindstrom M. (2005). «Broad sensory branding». Journal of Product and Brand Management, Vol. 14(2), pp. 84–87.
5. Milliman R.E. (1986). «The influence of background music on the behavior of restaurant patrons». Journal of Consumer Research, Vol. 13(2), pp. 286–289.
6. North A.C. (1996). «The effects of music on responses to a dining area». Journal of Environmental Psychology, Vol. 16(1), pp. 55–64.
7. Rieunier S. (2002). Le Marketing Sensoriel du Point de Vente. Dunod, Paris.
8. Sutton P. (2011). Multisensory Experiential Marketing. — Подробнее .
9. The Power of Color. — Подробнее .
10. Valenti C., Riviere J. (2008). Marketing Dissertation: the Concept of Sensory Marketing. Halmstad University. — Подробнее links/docs/Sensory_marketing/Подробнее .