|
||
Управление взаимоотношениями с клиентами;Стратегическое внедрение CRM;Внедрение CRM в стратегию функциональногосовершенства бизнес-процесса;Внедрение CRM в стратегию построения близкихотношений с клиентом;Тактическое внедрение CRM;Обзор стратегий CRM;Некоторые вопросы внедрения CRM; |
1. R. T. Rust, V. A. Zeithaml and К. N. Lemon. Driving Customer Equity: How Customer Lifetime Value is Reshaping Corporate Strategy. New York: Free Press, 2000.
2. F. F. Reichheld. The Loyalty Effect. Boston: Harvard Business School Press, 1996.
3. G. Dowling. «Customer relationship management in B2C markets: often less is more». California Management Review, Spring, 2002.
4. C. B. Battacharya and R. N. Bolton. «Rela-tionship marketing in services: growing interest, emerging perspectives», in «Handbook of Relationship Marketing». Thousand Oaks: Sage Publications, 1999.
5. M. Treacy and F. Wiersema. «Customer intimacy and other value disciplines» // Harvard Business Review, January-February, 1993.
6. H. Gilmore and B. J. Pine. «The four faces of mass customization». Harvard Business Review, January-February, 1997. Business Strategy Review. Vol. 14. № 4. Winter 2003.