|
||
Книги и книжные серии;Музыкальные, развлекательные и познавательные приложения, аудиокниги (в виде дисков CD, DVD);Фильмы;Видеоигры;Социальные сети;Мобильные приложения;Особенности названий; |
1. Келлер К.Л. Стратегический брэнд-менеджмент: создание, оценка и управление марочным капиталом. — 2-е изд. — М.: Вильямс, 2005. — 704 с.
2. Хант Л. Основы телевизионного брэндинга и эфирного промоушн. — М.: Галерия, 2003.
3. Aaker D.A., Keller K.L. (1990). «Consumer evaluations of brand extensions». Journal of Marketing, Vol. 54, No. 1, pp. 27-41.
4. Habann F., Nienstedt H.-W., Reinelt J. Success Factors of Brand Expansions in the Newspaper Industry. An Empirical Analysis. — Подробнее .
5. Tauber E.M. Brand Extension Research. — Подробнее .
6. Tauber E.M. (1981). «Brand franchise extensions: new products benefit from existing brand names». Business Horizons, Vol. 24(2), pp. 36-41.
7. Tauber E.M. (1988). «Brand leverage: strategy for growth in a cost-controlled world». Journal of Advertising Research, Vol. 28, pp. 26-30.
8. Tauber E.M. (1993). «Fit and leverage in brand extension. Brand equity & advertising: advertising's role in building strong brands». In: Aaker D.A., Biel A. (Eds.). Brand Equity and Advertising: Advertising's Role in Building Strong Brands. Erlbaum, Hillsdale, NJ, pp. 313-318.
9. Taylor D. (2004). Brand Stretch: Why 1 in 2 Extensions Fail and Hot to Beat the Odds: a Brandgym Workout. Chichester: John Wiley & Sons, Ltd.