|
||
Подходы к ценообразованию;Подводные камни;Прямой вопрос;Психологическая цена;Измерение чувствительности к цене;Метод Габора-Грейнджера;Компромисс между маркой и ценой — Brand-Price Trade-Off (BPTO);Конджойнт-анализ (Conjoint Analysis); |
Tridib M., Purushottam P. (2000). An investigation of reference price segments // JMR XXXVII, р. 246-258. DeVinney T. (1988). Issues in pricing, the ory and research. — Lexington books, Lexington. MA. Thaler R. (1985). Mental accounting and consumer choice // Marketing Sci., 4(3), p. 199-214. Gabor A. & Granger C. (1966). Price as an indicator of quality: Report on an Inquiry // Econometrica, February, p. 43-70. Carroll J. D. (1969). Categorical conjoint measurement, Meeting of Mathematical Psychology, Ann. Arbor, MI. Albers S. (1979). An extended algorithm for optimal product positioning, Eur. J. Oper. Res. 3, p. 222-23