|
||
1 |
Введение | |
2 |
Роль социальных медиа и мобильных приложений в качестве основных маркетинговых инструментов | |
3 |
Сервисы размещения коротких видеоСервисы размещения длинных видео | |
4 |
Социокультурный срез современного китайского общества в тренде усиления роли кпк и ужесточения цензуры | |
6 |
К чему следует быть готовым российским брендам при выходе на китайский рынок | |
7 |
Заключение | |
8 |
Источники |
1. Ji S. China Looks to Boost Middle Class as it Wraps up Xi Jinping’s Anti-Poverty Drive. — Подробнее .
2. Mengjie. China’s Private Sector Contributes Greatly to Economic Growth: Federation Leader. — Подробнее .
3. Xi Jinping: Speech at the Celebration of the 100th Anniversary of the Founding of the Communist Party of China. — Подробнее .
4. Hallanan L. Five China Marketing Trends You Must Know in 2021. — Подробнее .
5. Chen T. Why is Kuaishou Better than Douyin for E-commerce Conversion & Social Engagement. — Подробнее .
6. Bilibili Inc. Announces Second Quarter 2021 Financial Results. — Подробнее .
7. A Millionaire at 34 and Bigger than «Sunday Night Football», China’s Star Saleswoman Viya Rules a $60 Billion World of Live Online Shopping. — Подробнее .
8. Profound Transformations. An Article Penned by a Virtually Unknown Blogger, Li Guangman, and Shared across Scores of Websites, Has Prompted Speculation that China is on the Brink of New Political Movement. — Подробнее .