|
||
Проблемы взаимодействия: предпосылки и следствия;
|
1. Ананьева Т.Е. Профессиональные услуги: в фокусе внимания маркетинг отношений // Маркетинг услуг. — 2005. — №3. — С. 54-61.
2. Ананьева Т.Е. Маркетинг отношений в системе маркетинговых коммуникаций // Маркетинговые коммуникации. — 2006. — №01(31). — С. 2-7.
3. Иванов А.Г., Юлдашева О.У. Маркетинг взаимоотношений и управление потенциалом покупателя на рынках В2В. — СПб., 2004.
4. Cann C. (1998). «Eight steps to building business-to-business relationships Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 13(4/5), pp. 393-405.
5. Coviello N., Brodie R. (1998). «From transaction to relationship marketing: an investigation of managerial perception and practices». Journal of Strategic Marketing, Vol. 6, pp. 171-186.
6. Pardo C. (1999). «Key account management in the business-to-business field: a French overview». Journal of Business & Industrial Marketing, Vol. 14(4), pp. 276-290.
7. Pels J. (1992). «Identification and management of key clients». European Journal of Marketing, Vol. 26(5), pp. 5-21.
8. Turnbull P. (1990). «A review of portfolio planning models for industrial marketing and purchasing management». European Journal of Marketing, Vol. 24(3), pp. 7-22.