|
||
Научная группа Института директ-маркетинга;Метод;Классический фундамент маркетинга: лидерство "4P";"Раздельный" маркетинг;Влияние технологий;К сбалансированной точке зрения;Выводы для маркетологов;Выводы и будущие исследования; |
1. Cooper&Lybrand (1993). Marketing at the Crossroads: A Survey on the Role of Marketing. Coopers&Lybrand, London.
2. Brown S. (1995). Post Modern Marketing. — Routledge, London.
3. Kotler P. (2001) Kotler on Marketing. — N.Y.: Free Press.
4. Peppers D. and Rogers M. (1997). Enterprise One to One: Tools for Competing in the Interactive Age. N.Y.: Currency: Doubleday.
5. Gronroos C. (1999) Relationship marketing: Challenge for the organization // Journal of Business Research. — Vol. 46. — No. 3. — P. 327.
6. Gummersson, E. (1987) The new marketing — Developing long-term interactive relationships / Longe Range Planning. — Vol. 20. — No. 4. — P. 10–20. Перевод из журнала Interactive Marketing. Volume 4, Number 2, October/December 2002. «Interactive marketing: The new marketing — Or more of the same». Peter Mouncey, Keith Fletcher, David Smith, Joseph Brown and Emma Streatfield P. 119 — 134. Печатается с разрешения издательства Henry Stewart Publications.