|
||
3 |
Таблица. Группы показателей, характеризующих инновационную деятельность | |
4 |
Рисунок. Информация об инновациях, раскрываемая банками в публичных отчетах | |
6 |
Источники |
1. Muller А., Välikangas L., Merlyn P. (2005). «Metrics for innovation: guidelines for developing a customized suite of innovation metrics». Strategy and Leadership, Vol. 33(1), pp. 37–45.
2. Международные основы <ИО>. — Подробнее .
3. Jonash R.S. (2005). «Driving sustainable growth and innovation: pathways to high performance leadership». Handbook of Business Strategy, Vol. 6(1), pp. 197–202.
4. Starovic D., Marr B. (2004). Understanding Corporate Value: Managing and Reporting Intellectual Capital. London: The Chartered Institute of Management Accountants (CIMA).
5. Patel N. 90% of Startups Fail: Here’s What You Need to Know About the 10%. — Подробнее .
6. Global Banking Consumer Study. Reignite Human Connections to Discover Hidden Value. — Подробнее .