|
||
1 |
Введение | |
2 |
Материалы и методы | |
3 |
Рис. 1. Основные вызовы для b-2-b-контент-маркетологов | |
4 |
Результаты и обсуждениеСпособы и инструменты для персонализацииСпособы и инструменты для персонализации | |
5 |
Таблица 1. Основные данные для сбора | |
6 |
Таблица 2. Критерии сегментации аудиторииИзмерение эффективности | |
7 |
Рис. 2. Падение эффекта от персонализации | |
8 |
ЗаключениеИсточники |
1. Drive Loyalty and Growth with an Effective, Sustainable CX Strategy. — Подробнее .
2. The Value of Getting Personalization Right — or Wrong — is Multiplying. — Подробнее .
3. New Epsilon Research Indicates 80% of Consumers are More Likely to Make a Purchase When Brands Offer Personalized Experiences. — Подробнее .
4. Content Personalization: Enhancing User Engagement in Digital Marketing. — Подробнее .
5. 7 Things B2B Content Marketers Need in 2023. — Подробнее .
6. Think with Google. — Подробнее .
7. 58 Personalization Statistics & Facts for 2024 You Shouldn’t Ignore. — Подробнее .
8. 55+ Personalization Statistics (New 2024 Data). — Подробнее .
9. Stanley H. The Future of Personalization and How to Get Ready for It. — Подробнее .
10. How the Giants Do It: The Impact of Personalisation on Customer Engagement and Loyalty. — Подробнее .
11. The Impact of Personalization on Website Usability. — Подробнее .
12. Grover S. What is Content Personalisation: Benefits, Examples, & Tips. — Подробнее .
13. Прямой маркетинг в интернете: как увеличить продажи. — Подробнее .
14. Игнатьева А. Что такое персонализация маркетинга, как она работает и чем различается в B2B и B2C. — Подробнее .
15. Полное руководство по персонализации электронной коммерции. — Подробнее .