|
||
Маркетинг Афин: до и после проведения олимпийских игр ;Партнерство в области маркетинга как способ привлечения дополнительных средств ;Активизация туризма — пролонгация положительного эффекта ;От спортивного к культурному туризму: перспективное направление ;Стратегический маркетинг территорий — эффективный комплексный подход ; |
1. Athens 2004 Sponsorship. — Подробнее .
2. Athens Attica. — Подробнее .
3. Barrie Art and Culture Strategic Marketing Plan 2012–2014. — Подробнее .
4. Castle Rock Strategic Marketing Plan. — Подробнее .
5. Chapter 7. Marketing Athens. — Подробнее .
6. City of Phoenix Art and Cultural plan 2008–2012. — Подробнее .
7. Cultural Tourism & Marketing Strategy Saskatoon. — Подробнее .
8. Development Plan and Policies of Slovene Tourism 2007–2011. — Подробнее .
9. Idaho Department of Commerсe Division of Tourism Development. Marketing Plan: 2011–2012. — Подробнее .
10. International Olympic Committee. The Olympic Marketing Fact File. — Подробнее .
11. Kartakoullis N., Papanikos Gr., Karlis G. (2008). City And Sport Marketing Strategy: the Case Of Athens 2004. — Подробнее . edu/~rosenl/sports%20Folder/City%20And%20Sport%20Marketing%20Подробнее .
12. Kirolos H. Economic Development Strategy and Action Plan. — Подробнее .
13. Ljubljana Events and What’s on 2013. — Подробнее .
14. Marketing Saskatoon Strategic Plan — Final Report. — Подробнее .
15. Reframing Manchester’s Cultural Strategy. — Подробнее .
16. Rocky Mountain International. — Подробнее .
17. Strategic Development and Marketing Plan for the Tourist Destination of Ljubljana for the Period 2007–2013. — Подробнее .
18. Strategic Marketing Plan. An Analysis of the Opportunities for the City of Phoenix to Generate Revenue From Corporate Partnerships and the Strategies to Maximize Those Opportunities. — Подробнее .
19. The Cultural Services Chief Executive’s Department. Cultural Strategy, Strategic Marketing, Events and Visitor Services, Draft Business Plan 2007/08–2009/10. — Подробнее .
20. The Idaho Tourism Media Room. — Подробнее .
21. The MapQuest Travel Blogs. — Подробнее .
22. Tourism Barrie Destination Marketing and Management Organization for the City of Barrie, The Program for Tourism Barrie Partnership. — Подробнее .
23. Visit Ljubljana — Official Guide to Ljubljana and Central Slovenia. — Подробнее .
24. Wanted: More Visitors! Marketing «Washington — The State». — Подробнее .