|
||
Характеристика исследуемого материала;Исследование названий телепередач CNN, CBS и MTV;Исследование названий продукции телеканалов CNN, CBS и MTV: выявление тенденций;Распределение названий телепередач по семантическим полям; |
1. Официальный сайт корпорации CBS. — Подробнее .
2. Рюмин М.Ю. Создание брендов (13 принципов брендинга). — Подробнее .
3. Сайт исследовательской компании Nielsen Media Research. — Подробнее .
4. Ammon R.J. (2001). Global Television and the Shaping of World Politics: CNN, Telediplomacy, and Foreign Policy. McFarland & Company, Inc., Publishers Jefferson, North Carolina and London, 197 p.
5. Beets G. «Blow Up Your Video: We Wanted Our MTV, We Damn Sure Got It», The Austin Chronicle. Подробнее .
7. Hamp A. CNN the TV Channel Is No Match for CNN the Website. Подробнее .
8. Leonard T.С. (1986). The Power of the Press: The Birth of American Political Reporting. New York: Oxford University Press, 222 p.
9. Mtdia Family Trees, Advertising Age’s special report: 100 leading media companies. Подробнее 106352&search_phrase=media+family+trees.
10. Rusch R. D. MTV Networks Internationally. Подробнее .
11. Sassone B. Nielsen ratings for the week ending May 4. Подробнее .
12. Seidman R. Nielsen Ratings Friday May 2, 2008: CBS and Moonlight Are Consistent. Подробнее .
13. The Free Dictionary by Farlex. Подробнее .
14. Todreas T.M. (1999). Value creation and branding in television's digital age. Westport: Quorum books, 328 p.
15. Urban Dictionary. Подробнее .
16.Подробнее . Dictionary of English Idioms and Idiomatic Expressions. Подробнее .
17. Wikipedia. Подробнее .