1. Fisk R., Grove J., Joby J. Interactive services marketing. — N.-Y.: Houghton Mifflin, 2004.
2. Чухломин В. Д. Международный маркетинг услуг: новое направление исследований // Маркетинг и маркетинговые исследования. — 2003. — № 5. — С. 69.
3. Чухломин В. Д. Актуальные аспекты международного маркетинга услуг // Маркетинг. — 2003. — № 5.
4. Багиев Г. Л., Моисеева Н. К., Никифорова С. В. Международный маркетинг. — СПб: Питер, 2001. — С. 164.
5. Rowley J. Retailing and shopping on the Internet // Internet Research: Electronic Networking Applications and Policy. — 1996. — Vol. 6. — № 1.
6. Spalter M. Maintaining a customer focus in an interactive age? // Forrest E., Mizerski R. Interactive Marketing: The Future Present. — Lincolnwood, 1996.
7. Dunn S., Dunn S. Strategic Internet Marketing. — Sydney: John Wiley, 2001.
8. O’Connor G., Keefe B. Viewing the Web as a marketplace: the case of small companies // Decision Support Systems. — 1997. — Vol. 21. — № 3.
9. Rheingold H. The virtual community: homesteading on the electronic frontier. N.-Y.: Harper-Collins, 1993.
10. Honeycutt E., Flaherty T., Benassi K. Marketing industrial products on the Internet // Industrial marketing management. — 1998. — Vol. 23.
11. Samiee S. Exporting and The Internet: A conceptual model // International marketing Review. — 1998. — Vol. 15. — №. 5. — P. 413–426.