|
||
2 |
Сегментация и персонализация рассылок | |
4 |
Готовые вопросы и ответы | |
5 |
Обслуживание в социальных сетяхКлиентоориентированный контентАмбассадоры бренда | |
7 |
Источники |
1. Богданов Н.И. Как повысить продажи и лояльность клиентов с помощью создания у них эмоций // Маркетинговые коммуникации. — 2017. — №1. — С. 44–48.
2. Зикрянь Е.Н. Выбор каналов маркетинговых коммуникаций // Маркетинговые коммуникации. — 2016. — №5. — С. 288–295.
3. Левина И.В. Как сделать контент-маркетинг главным оружием в продажах // Маркетинговые коммуникации. — 2017. — №2. — С. 110–121.
4. Banko A. Persona Marketing: NetProspex Increases Website Visit Duration 900%, Lifts Marketing-Generated Revenue 171%. — Подробнее .
5. Compton J. Fiskars Hires Customers as Brand Ambassadors. — Подробнее .
6. Consumers are Still Email Obsessed, But They’re Finding More Balance. — Подробнее .
7. Eckerle C. Email Marketing: BustedTees’ Personalized Send Times Increase Email Revenue 8%. — Подробнее .
8. Facebook, Twitter Remain Top Social Networks Used by US Companies. — Подробнее .
9. Meyer S.L. Is Your Website Working as Hard as You Are for the Next Business Opportunity? — Подробнее .
10. Needle Introduces Advocate Marketing Cloud, First Platform That Mobilizes Brand Fans to Drive E-Commerce. — Подробнее .
11. NetflixHelp Center. — Подробнее .
12. NetProspex Case Study — Increase ROI with Relevant Data. — Подробнее .
13. Paper Style. — Подробнее .
14. Quarterly Digital Intelligence Briefing: Why Marketing Should Be Personal. — Подробнее .
15. Traditional Media vs. Social Media Advertising. — Подробнее .
16. Williams J. BIA / Kelsey and Manta Joint Report: SMBs Shift Priority to Customer Retention. — Подробнее .