|
||
Product;Price;Place;Promotion; |
1. Андреева А., Богомолова Л. Маркетинг роскоши: современные стратегии. — СПб.: Изд-во «Высшая школа менеджмента» СПб. гос. ун-та, 2008. — 336 с.
2. Luxury.ru. На что и почему мы тратим лишние деньги? Маркетинговое исследование дискреционного потребления в России (Quans Research, 2008 г.).
3. Bain & Company Luxury Market Update: 2012 (2009), Outlook.
4. Capgemini / Merrill Lynch Financial Advisor Survey (2008), April.
5. Catry B. (2003). «The great pretenders: the magic of luxury goods». Business Strategy Review, Vol. 14 (3), pp. 10-17.
6. Hagtvedt H., Patrick V.M. (2008). «Art infusion: the influence of visual art on the perception and evaluation of consumer products». Journal of Marketing Research, Vol. XLV (June), pp. 379-380.
7. Lagier J., Godey B. (2007). «A scale for measuring aesthetic style in the field of luxury and art products». International Journal of Arts Management, Vol. 9 (2), pp. 39-50.
8. World Wealth Report — 2007. — Подробнее .
9. World Wealth Report — 2008. — Подробнее .
10. World Wealth Report — 2009. — Подробнее .