|
||
Введение;Об исследованиях в предметной области;Эмпирическая база исследования;Результаты исследования;
|
1. Веселов С.В. От кризиса до кризиса // Российский рекламный ежегодник 2009. — М., 2010.
2. Беляев А.А. Российский рынок интернет-рекламы // Российский рекламный ежегодник 2009. — М., 2010.
3. Schumann D.W., Thorson E. (2007). Internet Advertising. Theory and Research. Mahwah, New Jersey, Lawerence Erlbaum Associates.
4. Tellis G.J. (2004). Effective Advertising. Understanding When, How and Why Advertising Works. London, Sage.
5. Baltas G. (2003). «Determinants of internet advertising effectiveness)). International Journal of Market Research, Vol. 45, No. 4. Назаров М.М., Виговская Е.Г.
6. Sherman L., Deighton J. (2001). «Banner advertising: effectiveness and optimizing placement». Journal of Interactive Marketing, Vol. 15, No. 2.
7. Briggs R., Hollis N. (1997). «Advertising on the web: is there response before click-through?» Journal of Advertising Research, Vol. 37, No. 2.
8. Dahlen M. (2002). «Thinking and feeling on the world wide web: the impact of product type and time on web advertising effectiveness». Journal of Marketing Communications, Vol. 8, No. 2.
9. Dahlen M. (2001). «Banner advertisements through a new lens». Journal of Advertising Research, Vol. 41, No. 4.