|
||
Что такое аудиобрендинг;Больше ни звука!;Основные инструменты аудиобрендинга;
|
1. Джулиан Трежер: Почему архитекторам нужно использовать уши. — Подробнее .
2. Лерер Д. Как мы принимаем решения. — М.: Corpus, Астрель, 2010.
3. Areni C.S., Kim D. (1993). «The influence of background music on shopping behavior: classical versus top-forty music in a wine store». Advances in Consumer Research, Vol. 20, pp. 336–340.
4. Guéguen N., Jacob C. (2001). «l’effet des caractéristiques d’une musique d’attente téléphonique sur la perception du délai d’attente des interlocuteurs». Revue Européenne de Psychologie Appliquée, Vol. 51, pp. 77–84.
5. Guéguen N., Jacob C. (2010). «Music congruency and consumer behaviour: an experimental field study». International Bulletin of Business Administration, Iss. 9, pp. 56–63.
6. Milliman R.E. (1986). «The influence of background music on the behavior of restaurant patrons». Journal of Consumer Research, Vol. 13 (2), pp. 286–289.
7. North A. (1996). «The effects of music on responses to a dining area». Journal of Environmental Psychology, Vol. 16 (1), pp. 55–64.
8. North A., Hargreaves D., mckendrick J. (1999). «The influence of in-store music on wine selections». Journal of Applied Psychology, Vol. 84, pp. 271–276.
9. Wilson S. (2003). «The effect of music on perceived atmosphere and purchase intentions in a restaurant». Psychology of Music, Vol. 31, pp. 93–112.