|
||
1 |
Требовательность vs конформизм потребителей | |
2 |
Бренд vs продукт | |
3 |
Качество — не миф, а реальность | |
4 |
Жизнь с чистого листа | |
6 |
Источники |
1. Козейчук Д.А. Цинизм брендинга, породивший несвободу потребителей // Бренд-менеджмент. — 2015. — №5. — С. 262–268.
2. Ries А. Having a Better Brand Is Better Than Having a Better Product. — Подробнее .
3. Aaker D. (1991). Managing Brand Equity: Capitalizing on the Value of a Brand Name. Free Press, New York, NY.
4. Котин М. Призрак качества // Секрет фирмы. — 2005. — №12 (99).
5. Mitra D., Golder P.N. How Does Objective Quality Affect Perceived Quality? Short-Term Effects, Long-Term Effects, and Asymmetries. — Подробнее .
6. Boulding W., Kalra A., Staelin R. (1999). «The quality double whammy». Marketing Science, Vol. 18 (4), рр. 463–484.
7. Prabhu J., Tellis G.J. (2000). «Do consumers ever learn? Analysis of segment behavior in experimental markets». Journal of Behavioral Decision Making, Vol.13 (1), рр. 19–34.
8. Bolton R.N., Drew J.H. (1991). «A longitudinal analysis of the impact of service changes on customer attitudes». Journal of Marketing, Vol. 55 (1), рр. 1–9.
9. Kamakura W., Mittal V., Rosa F., Mazzon J.A. (2002). «Assessing the service-profit chain». Marketing Science, Vol. 21 (3), рр. 294–317.
10. Tainted Pet Food Fund Approved. — Подробнее .
11. Lau E. Pet Owners Receive $12.4 Million in Melamine Case. — Подробнее .
12. Schmit J. P&G Vows More Control of Menu Foods. — Подробнее .
13. Turner H. Menu Foods Fortunes Change after Pet Food Recall. — Подробнее .
14. Coleman-Lochner L. P&G’s New CEO Vows to Boost Product Quality after Dumping Brands. — Подробнее .
15. Сlean Slate Brands. — Подробнее .
16. Meaningful Brands Overview. — Подробнее .
17. Zwyssig L. I Don’t Need a Brand. I Need a Product. — Подробнее .