|
||
Мотивы компании;Содержание сообщения;Особенности каналов коммуникации;Характеристики компании; |
1. Гринюк Ж. Корпоративная социальная ответственность в Беларуси. Диалог власти, бизнес-сообщества и населения. — http://www.Подробнее .
2. Программа «Газпром — детям». Сайт ОАО «Газпром». — Подробнее .
3. Программа «Школа социального проектирования». Сайт ОАО «РУСАЛ». — Подробнее .
4. Du S., Bhattacharya C.B., Sen S. (2010). «Maximizing business returns to corporate social responsibility (CSR): the role of CSR communication)). International Journal of Management Reviews, Vol. 12(1), pp. 8-19.
5. Du S., Bhattacharya C.B., Sen S. (2007). «Reaping relational rewards from corporate social responsibility: the role of competitive positioning». International Journal of Research in Marketing, Vol. 24, pp. 224-241.
6. Ellen P.S., Webb D.J., Mohr L.A. (2006). «Building corporate associations: consumer attributions for corporate socially responsible program». Journal of the Academy of Marketing Science, Vol. 34(2), pp. 147-157.
7. Gibbson G. (2004). Though Leader: The Evolving Face of CSR. — Подробнее face-CSR/.
8. Morsing M., Shultz M. (2006). «Corporate social responsibility communication: stakeholder information, response and involvement strategies^ Business Ethcis: A European Review, Vol. 15(4), pp. 323-338.
9. Morsing M., Shultz M., Nielsen K.U. (2008). «The «Catch 22» of communicating CSR: findings from a danish study». Journal of Marketing Communications, Vol. 14(2), pp. 97-111.
10. Schlegelmilch B.B., Pollach I. (2005). «The perils and opportunities of communicating corporate ethics». Journal of Marketing Management, Vol. 21(3-4), pp. 267-290.
11. Sweeney L., Coughlan J. (2008). «Do different industries report corporate social responsibility differently? An investigation through the lens of stakeholder theory». Journal of Marketing Communications, Vol. 14(2), pp. 113-124.
12. Webb D.J., Mohr L.A. (1998). «A typology of consumer responses to cause-related marketing: from sceptics to socially concerned». Journal of Public Policy and Marketing, Vol. 17(2), pp. 226-238.