|
||
Постановка задачи;Big Data: интерпретация понятия;Предметные области применения Big Data в сфере маркетинговых коммуникаций;Примеры использования Big Data в маркетинговых коммуникациях ;Заключение: востребованные методологии и спорные моменты; |
1. Себрант А.Ю. Работа с данными и алгоритмами в маркетинге // Интернет-маркетинг. — 2013. — №3.
2. Warncke С. Big Data Strategies: Key Themes from I-COM 2012. Event Reports. — Подробнее .
3. Jarski V.M. The Evolution of Marke ting Data. — Подробнее .
4. Gartner Says Solving ‘Big Data’ Challenge Involves More Than Just Managing Volumes of Data. — Подробнее .
5. Stanton J., De Graaf R. (2012). Introduction to Data Science. Syracuse University.
6. Holden M., Gibbons J. (2013). «Media research: magic and maths». Admap, April.
7. Gray S. (2013). «Media research: TV viewers’ data drive». Admap, April. Назаров М.М., Панкин С.Н., Виговская Е.Г.
8. Chandler D., Munday R. (2011). A Dictionary of Media and Communication. Oxford University Press.
9. Nelson B. (2013). Use Social Network Data to Uncover the Personal Preferences to Drive New Advertising and Media Choices. Presentation on ARF Rethink 2013. March 18.
10. Mahrt M., Scharkow M. (2013). «The value of Big Data in digital media research». Journal of Broadcasting & Electronic Media, Vol. 57, No. 1, pp. 20–33.
11. Warncke C. (2012). The Business of Big Data: Nielsen and comScore at I-COM 2012. Warc Event Reports: I-COM, October.
12. Anderson Ch. (2008). «The end of theory: the data deluge makes the scientific method obsolete». Wired, June 23.
13. Strong C. (2013). Beyond Big Data: How Big Data Needs Consumer Insights in Order to Realiseit’s Full Potential. ESOMAR, 3D Digital Dimensions, Boston, June.
14. Kingsbury M., Burgoyne B. (2012). Mind and the Machine: Making Sense of Big Data. WPP AtticusAwardsMerit.