|
||
3 |
Таблица 1. Показатели качества услуг в туристической отраслиТаблица 2. Модель базовых инструментов дизайн-мышления для применения в туристической отрасли | |
4 |
Таблица 3. Применение модели дизайн-мышления в туристической отрасли (навигационная карта использования | |
5 |
Литература |
1. Oleksiuk A. (2007). Marketing or Tourism Services. Warszawa: Difin.
2. Panasiuk A., Szostak D. (2009). Wzajemne relacje miedzy turystyka, hotelarstwem a gastronomia, w: Hotelarstwo. Uslugi — eksploatacja — zarzadzanie. Warszawa: Wydawnictwo Naukowe PWN.
3. Zielinski G. (2011). «Identification and classification model of the quality perception determinants and tourist services attributes». In: Zawadzka L., Jopatowska J. Decision Support Methods for Operations Management. Warszawa: Wyd. Politechniki Gdaсskiej.
4. Zielinski G. (2011). «The categorization of the tourist services quality perception determinants in hierarchical conception». In: Zawadzka L., Јopatowska J. Decision Support Methods for Operations Management. Warszawa: Wyd. Politechniki Gdacskiej.
5. Design Council (2007). Eleven Lessons: Managing Design in Eleven Global Companies. Desk Research Report, London.
6. Van Zyl R. (2008). Buchanan’s Design Thinking Matrix: Implications for SМMEs. University of Pretoria. International DMI Education Conference Design Thinking: New Challenges for Designers, Managers and Organizations Conference. ESSEC Business School, Cergy-Pointoise, France, 14–15 April.
7. Archer L.B. (1965). Systematic Method for Designers. London.
8. Brown T. (2008). «Design thinking». Harvard Business Review, June.