Изучение клиентского опыта с использованием контент-анализа для повышения привлекательности бренда работодателя
Маркетинг и маркетинговые исследования2021, №1
Ценообразование на российском выставочном рынке: современные тренды и диапазон решений
Маркетинг и маркетинговые исследования2018, №1
Внедрение краудсорсинга в управление клиентским опытом на рынке цифровых услуг
Маркетинг и маркетинговые исследования2017, №4
Обучение руководителей банков: десятилетний опыт
Управление корпоративными финансами2006, №1
Customer Value-Oriented Business Education in The Post-Covid Era: The Case of MBA Programs in Russia
Population and Economics
journal-article | 2022
DOI: 10.3897/popecon.6.e84192
|
источник
Development of the e-Commerce platform market in Russia: structure, expansion, trends
Moscow University Economics Bulletin
journal-article | 2021
DOI: 10.38050/01300105202122
|
источник
Evaluation of consumer behaviour on the Internet under the conditions of pandemic shock based on search activity in the luxury segment
Population and Economics
journal-article | 2021
DOI: 10.3897/popecon.5.e63315
|
источник
FROM FACE-TO-FACE TO REMOTE LEARNING: RUSSIAN MBA EXPERIENCE
conference-paper | 2021
DOI: 10.21125/iceri.2021.0279
|
источник
Factors of Russian high-tech startups market failures: analysis of barriers
Moscow University Economics Bulletin
journal-article | 2021
DOI: 10.38050/0130010520216.6
|
источник