|
||
1 |
Введение | |
2 |
Обзор литературы и применяемых методов исследованияРис. 1. Этапы развития автономного вождения | |
3 |
Рис. 2. Развитие потребительского опыта | |
5 |
Результаты исследованияФормирование новых бизнес-моделей | |
6 |
Создание новых бизнес-стратегий для автопроизводителей | |
7 |
Рис. 4. Digital-инициативы | |
8 |
Влияние технологии на изменения автомобильной отрасли и потребителейВлияние технологии на изменения автомобильной отрасли и потребителейИзменение потребительского опытаВлияние на экологию | |
9 |
Рис. 5. Будущее мобильностиИзменение регулирования отрасли | |
10 |
Выводы | |
11 |
Источники |
1. Armano D. The Future Isn’t About Mobile; It’s About Mobility. — Подробнее .
2. Automotive Revolution — Perspective Towards 2030. — Подробнее .
3. Benson-Armer R., Novle S., Thiel A. The Consumer Sector in 2030: Trends and Questions to Consider. — Подробнее .
4. Boudreau K.J., Lakhani K.R. Using the Crowd as an Innovation Partner. — Подробнее .
5. Business as a Service. Business Value Exchange. — Подробнее .
6. Cisco Customer Experience Research Automotive Industry Global Data. — Подробнее .
7. Connected Car Study 2015. Racing Ahead with Autonomous Cars and Digital Innovation. — Подробнее .
8. Digital Customers Transform the Automotive Industry. — Подробнее .
9. Digital Disruption and the Future of the Automotive Industry. — Подробнее .
10. Digital Transformation of Industries Demystifying Digital and Securing $100 Trillion for Society and Industry by 2025. — Подробнее .
11. Disruptive Trends that Will Transform the Auto Industry. — Подробнее .
12. Driven by Experience. — Подробнее .
13. Fox J. Carmakers Need a New (Business) Model Bloomberg. — Подробнее .
14. Gao P., Hensley R., Zielke A. A Road Map to the Future for the Auto Industry. — Подробнее .
15. Geissbauer R., Vedsø J., Schrauf S. A Strategist’s Guide to Industry 4.0. — Подробнее .
16. Gillin P. The Customer-Centric Business: Great Expectations. — Подробнее .
17. Global Automotive Consumer Study 2014: the Changing Nature of Mobility. — Подробнее .
18. Greenough J. Internet Connectivity is Driving the Biggest In-Car Business Opportunity in Years. — Подробнее .
19. Harter С. How Digital Transformation is Enriching the Automotive Value Change. — Подробнее .
20. Hirsh E., Rodewig L.F., Soliman P., Wheeler S. Changing Channels in the Automotive Industry: the Future of Automotive Marketing and Distribu-tion. — Подробнее .
21. How Automakers Can Survive the Self-Driving Era. — Подробнее .
22. Industry 4.0 and the Digital Transformation of the Automotive Industry. — Подробнее .
23. Industry Trends. — Подробнее .
24. Khan Y. The Digital Car: What it Looks Like When Industry CEOs Embrace Digital Transformation. — Подробнее .
25. M&A in the Global Automotive Supply Industry: Study Finds a Bull Market with Room to Grow. — Подробнее .
26. Newman D. The Key to Personalization is Data. — Подробнее .
27. Our Business Units. — Подробнее .
28. Swanson T. Driving to 54.5 MPG: the History of Fuel Economy. — Подробнее .
29. The Experience Economy. — Подробнее .
30. The Future of Jobs: Employment, Skills and Workforce Strategy for the Fourth Industrial Revolution. — Подробнее . 31. The New Digital Hook in Automotive. — https:/33. Toyota, How to Start the Creative Engine. — Подробнее .
32. Winton N. Is the Automotive Industry’s Golden Era For Profits Over? — Подробнее .